Ekonomi

Citi, yeni reklam ürünlerine yönelik artan talebin ortasında Meta Platforms’un hedefini artırıyor

Citi analistleri Salı günü yayınlanan bir raporda, tercihlerinin Meta Platformlar (NASDAQ:) olduğunu söyledi. META) için fiyat hedeflerini 425$’dan 440$’a çıkarırken, hisse satın alma tavsiyelerini sürdürdüler.

Analistler, şirketin yeni reklam tekliflerinin artan taleple karşı karşıya olduğunu öne sürüyor.

Analistler, “Dördüncü çeyrekte çevrimiçi reklamcılık pazarının genel güçlenmesi göz önüne alındığında, Reels’teki reklam sıklığını izlememiz, dördüncü çeyrekte daha düşük bir oranda da olsa büyüme olduğunu gösteriyor ve yeni reklam tekliflerine olan talebin artacağını düşünüyoruz” dedi. .

Analistler ayrıca şunları ifade etti: “Reels’te reklam sıklığını takip ettiğimizde, reklam yüzdesinin dördüncü çeyrekte %19,1’e yükseldiğini görüyoruz; bu, çeyreğe göre 0,2 puanlık bir artış; Reels’ın dördüncü çeyrekte yeni reklam ürünleri aracılığıyla gelire potansiyel olarak katkıda bulunma potansiyeli var. ” “Para kazanma verimliliğinin artacağını ve reklamverenler tarafından benimseneceğini öngörüyoruz” dedi.

Kullanıcı katılımının artmaya devam edeceğini, şirketin sosyal medya geliştirme, üretken yapay zeka ve reklamcılık yeniliklerine yönelik çok yıllı bir plandan yararlanacağını ve kar marjlarının artacağını tahmin ettikleri için Meta, bankanın 2024 için tercih ettiği çevrimiçi başkan olmaya devam ediyor.

Meta’nın 1 Şubat Perşembe günü açıklayacağı mali performans duyurusu öncesinde Citi, şirketin sonuçlarının hem gelir artışı hem de kârlılık açısından beklentileri aşacağını öngörüyor.

Bu makale yapay zeka yardımıyla üretilmiş, tercüme edilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla ayrıntı için lütfen Şartlar ve Koşullarımıza bakın.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu